Reviews over Schilders

    Super service

    Review over Schildersbedrijf Klaverblad BV

    Goede communicatie, zeer netjes te werk gegaan werk kan er weer jaren tegen aan.

    Sterke punten
    Er wordt goed meegedacht met oplossingen.

    Zwakke punten
    Alleen maar plus punten

    Oplichters

    Review over Schildersbedrijf Weterings

    Zeer slecht
    1ster nog te veel

    Zeer slecht

    Review over Schildersbedrijf Weterings

    Erg slecht schilders bedrijf.
    Doet niet wat hij zegt.
    Komt en gaat en schrijft meerwerk zonder overleg.
    Liegt en bedriegt
    Is bij vanalles aangesloten maar dat zegt bij dit bedrijf niks.
    NIET AAN BEGINNEN!!
    Gewaarschuwd!

    Rickel

    Review over Den Boer Schilderwerken

    Hello!

    Sterke punten
    Hello!

    Zwakke punten
    Hello!

    Niet goed

    Review over VSE Schilders

    Achter hun aangaan wat er niet goed is gaan of gedaan moet worden terwijl syeiger alweer weg was aan 1 zijde. Ook nog adviseren niet de bedoeling als je een expert inhuurt om die uitelleggen hoe en wat.

    Ze werken met een slechte steigerbouwer, deuren of ramen gaan niet open door dat de steiger ervoorstaat ipv 10cm er naast te zetten en overleggen doen ze niet.
    Klimmen als acrobaten je balkon op jammer dat ze me lampen omver trappen.
    Opruimen ho maar en als je ze aanspreekt weten ze van niks oftewel ordinare beunhazen.

    Diverse onderdelen vergeten te schilderen of niet geschuurd, eerste weken stagiars op de klus gezet? Later andere schilders die wel wisten hoe en wat maar ja na 4wk te ergeren maakt dat het niet meer goed.

    Dus ja aan te raden in mijn optiek niet, tevens onderdeel veiligheid is een onderbelicht onderdeel bij.

    Sterke punten
    Nog niet gevonden

    Zwakke punten
    Zie revieuw

    Prutswerk

    Review over Schildersbedrijf Klaverblad BV

    Erg slechte schilders. de bedrijfsleider Marcel zegt dat een deur of raam 14 dagen open moet blijven staan zodat het uit kan harden. de schilder zei dat ik het raam en de deur aan het eind van de dag weer dicht kon doen. dat heb ik dus gedaan en nu laat de verf weer los op de deur en op het raam. maar volgens meneer marcel hebben ze prima werk geleverd en ligt het aan mij. meneer marcel zegt dat ik na een paar uren alles heb dichtgedaan en dat ik ben weggegaan. ik ben de hele dag thuis geweest. ik laat de boel niet onbeheerd achter. meneer marcel zou mij na de vakantie weer terugbellen. niet gedaan dus. wat een nare onbeschofte vlegel.

    Matig schilderwerk

    Review over Schilderbedrijf Th. Hansen

    Het resultaat van het buitenschilderwerk.
    Dit kon nog anders voor de afgesproken prijs. Teleurstellend.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Matig resultaat

    Schilderen is een kunst en geen kunstje.

    Review over Van der Kruijs Schildersbedrijf B.V.

    Ik heb het bedrijf gekozen omdat ik jaren geleden wat ramen ,et folie heb laten beplakken. Een klein werkje, waarover ik prettig en goed werd geadviseerd enn het werd ook rustig en vriendelijk uitgevoerd. Daarom heb ik nu mijn nieuwe appartement laten schilderen. Er is rustig en plezierig gewerkt met oog voor detail en alles is schoon opgeleverd. Ik kreeg na afloop ook nog een bos moooie bloemen thuisbezorgd. Zeer attent. Bedankt!

    Sterke punten
    Service en aandacht en keurig werk met deskundig personeel.

    Zwakke punten
    Niet meegemaakt.

    Flapdrol

    Review over Roossien schilders

    Veel praatjes de kozijnen bij zijn eigen huis bladeren helemaal af . Zegt genoeg lijkt me

    Sterke punten
    Veel praatjes

    Zwakke punten
    Zijn mond niet kunnen houden

    Fantastisch vakwerk

    Review over Schildersbedrijf Dreijer

    Echte vakmensen !

    Dikke pluim

    Restauratie 2020

    Review over Schildersbedrijf Dreijer

    Niets dan lof over de kwaliteit van het schilderwerk door de schilders van Dreijer. Het probleem zit hem in de offerte, de afrekening en de afhandeling na reclamering. Een groot pand ingeschat op 550 m2 gevelschilderwerk terwijl dit 200 m2 minder is. Er is bijna 160 uur aan manuren (a € 53,50 ex btw) gefactureerd waarvoor geen enkele arbeidsprestatie is verricht bij een klus van 17 dagen voor 2 schilders. Reactie Dreijer: bij de ene klus verlies je wat en bij de andere win je wat. Past u op. Wij hebben een les geleerd en maken geen gebruik meer van de diensten van dit bedrijf.

    Prima vakman !

    Review over Martin van Biezen

    Het was tijd dat onze kamer een opknapbeurt ging krijgen. O.a. het plafond, muren en deuren moesten hoognodig aangepakt worden. Dit mede door het feit dat dit moest passen bij ons nieuwe interieur. Het viel niet mee om een goeie en vakkundige schilder te vinden. Totdat we Martin ontdekten. Een vakman in hart en nieren. Hij gaf ons advies, deed zijn werk (na de opdracht te hebben aangenomen) met grote passie zodat wij na afloop meer dan tevreden waren. Echt professioneel schilderwerk heeft deze man geleverd en allemaal binnen de afgesproken tijd die hij ervoor nodig dacht te hebben. Geen onverwachte tegenslagen en zelfs extra werk niet in rekening brengen. Waar vind je dat tegenwoordig nog? Kortom, wij zijn zeer tevreden over deze vrolijk en positief gestemde vakman Martin van Biezen!

    Sterke punten
    Zijn gedrevenheid om goed werk te leveren en flexibel om te gaan met problemen. Dit allemaal met een vleugje humor.

    Geweldige ervaring

    Review over Martin van Biezen

    Nadat ons nieuw aangekochte huis van boven tot onder gestript was zijn we begonnen met het opbouwen. En zoals zo vaak onder tijdsdruk. We hebben een zware wissel moeten trekken op het schildersbedrijf dat zoals vaak de laatste in de keten van de verbouwing was.
    Martin heeft de maximale flexibiliteit aan de dag gelegd en ervoor gezorgd dat we aan het einde van de verbouwing in een perfect geschilderd huis konden intrekken.
    Wat ons ook opviel is dat hij met ons meedacht en niet allen in de planning maar ook in de kleurbepalingen die dan net even anders uitgepakt waren dan dat we van te voren gedacht hadden.
    Een man met aandacht en passie voor het vak.
    We zijn zeker een tevreden klant en blij dat we de keuze voor Martin van Biezen gemaakt hebben.

    Sterke punten
    Vakmanschap, flexibiliteit en nazorg (tijdens de verhuizing beschadigd er altijd wat.) be- en gedreven, pro activiteit en humor

    Slechte ervaring!

    Review over Martin van Biezen

    Op 31 juli hadden wij de sleutel van ons appartement. Op 3 augustus zou de schilder zoals afgesproken, met zijn werkzaamheden beginnen. Schilder Martin Biezen!! Een zeer onbekwame schilder! Kan niet omgaan met kritiek. Is niet professioneel! Ronduit beledigend naar de klant! Een bullebak. Dat zag mijn vrouw eerder dan ik. Wij hebben er veel trammelant van ondervonden. In Nieuwerkerk a/d IJssel waar wij nu wonen kenden we niemand. Dus hebben we op internet gezocht naar een schilder. En in goed vertrouwen met schilder Van Biezen in zee gegaan. Op de eerste dag is hij al boos weggelopen, omdat er 3 mensen waren die de oude keuken uit elkaar haalden. Daar was de schilder allemaal van op de hoogte. Alles hebben we met hem doorgesproken.

    Deze mensen waren 13.00 u weer weg maar ..hij kwam die dag niet meer! Twee dagen later heeft hij in de nacht om 03.00 u een boze mail naar ons geschreven. Wat ons het gevoel van onzekerheid gaf, hoe het er de volgende morgen aan toe zou gaan en welke houding we moesten aannemen. We hadden tegen elkaar gezegd: laten we maar net doen of er niks aan de hand is, per slot moest het werk gedaan worden. Achteraf hadden we beter meteen kunnen zeggen, niet verder met hem te willen gaan.

    Wij moesten iedere dag vanuit Nijmegen reizen naar Nieuwerkerk a/d IJssel. Een gesprek of overleg met de schilder was niet mogelijk. Hij kan niet omgaan met emoties die gaan met hem op de loop. Wij liepen op onze tenen, om maar geen irritatie te veroorzaken. Daar kwam ook nog bij dat 26 augustus de verhuizing zou plaats vinden. Dus zoveel tijd hadden we niet. De posten van de deuren deed hij met muurverf om het toch enigszins strak te krijgen. Waarop we bij de eerste deur al aangaven het niet mooi te vinden. We moesten onze mond houden en �©�©rst eens wachten tot het klaar was. Bij de 3e deur gaf mijn vrouw voorzichtig weer aan, dat het beter was ermee te stoppen en dat zonde van de tijd was om er mee door te gaan. Het was echt niet mooi. De deuren zijn gespoten, waar hij werkelijk niets van kan. Ik weet hoe mooi het kan zijn als je de deuren spuit. Maar dat moet je dan wel kunnen!! Allemaal zakkers en strepen. Wij hebben gewacht met het laatste stukje van de rekening NIET te betalen! Omdat we hem in gebreken hebben gesteld! Met alle gevolgen van rechtsbijstand etc etc. De schilder stuurde boze brieven en schakelde een incassobureau in. Wij hebben de situatie uitgelegd aan het incassobureau. Die ons meteen zei: dat dit door Martin van Biezen niet was verteld en dat het zo helemaal niet kon. Om een lang verhaal kort te maken; hebben wij de weg van de minste weerstand gekozen, maar raden u als klant DEZE REVIEW ter harte te nemen. Anders krijgt u dezelfde teleurstelling te verwerken als ons is overkomen. Intussen hebben wij een andere schilder bij gehaald die de gebreken van Martin van Biezen gaat opknappen.

    Sterke punten
    Heeft geen sterke kanten

    Zwakke punten
    Martin van Biezen verdraagt geen kritiek, kan prive en werk niet scheiden.

    Kozijnwerk waar die schilder goed in is

    Review over Schildersbedrijf Sikkens

    Wil je je schuiframen dichtgeplakt of -geschilderd? WIl je verf op de buitenkant van je raam op de 3e verdieping? Of gewoon een leuk gebarsten-bubbeltjes-patroon op je kozijn? Geef dan een opdracht aan Sikkens schilders! En denk je dat ze de afspraak vergeten zijn in de week dat je hiervoor vakantie opnam? Heb geduld, ze komen gewoon zonder bericht een weekje later!

    Sterke punten
    Niet reageren op je reclamaties

    Zwakke punten
    Schilderwerk

    Prima werk afgeleverd

    Review over Schildersbedrijf Klaverblad BV

    Na een lekkage in de gang waarbij zowel het plafond als beide muren schade hadden, kwam een schilder van het Klaverblad dit overschilderen (opslagverzekering kon hiervoor ingezet worden). De schilder werkte hard door, was vriendelijk en deed zijn werk zeer nauwkeurig. Nergens verfresten of troep. De gang ziet er weer piekfijn uit.

    Sterke punten
    Snel, vakkundig, geen troep.

    Zwakke punten
    Geen zwakke punten.

    Netjes en vakkundig

    Review over Koeverma Schilders

    Wij hebben ervaring met dit schildersbedrijf gehad via onze VVE, na vele offertes kwamen we bij koeverma uit, klein beetje duurder dan de rest (scheelde niet eens zoveel).
    Na het gedane werk bleek het verschil al duidelijk, keurig afgewerkt alles. Door verkeerde houtkeuze van de bouwer veel houtrot, ook dit is door koeverma prima en onzichtbaar opgelost. Petje af voor dit bedrijf.

    Sterke punten
    Vakkundig, netjes, betrouwbaar, snel

    Zwakke punten
    Zou ze zo 123 niet kunnen opnoemen.

    Barend Schilderwerken ontzorgt!

    Review over Barend Schilderwerken

    

Wij hebben onze woning verbouwd en op laten schilderen door Barend Schilderwerken en zijn ontzettend blij met het eindresultaat, vandaar deze review!

    Barend Schilderwerken heeft het hele proces van begin tot eind in de puntjes begeleid, d.w.z. van offerte tot aflevering, over alles is nagedacht. Barend communiceert goed, maakt heldere afspraken, komt deze na en denkt mee in het hele proces (iets wat wij wel eens hebben gemist bij andere aannemers). Niet voor niets dat wij schrijven: Barend schilderwerken ontzorgt!

    Buiten al deze punten, staat Barend Schilderwerken garant voor kwaliteit, maatwerk en vakmanschap en daarom kunnen wij nu genieten van een mooie en strak geschilderde woning!

    Reina en Hendrik Jan

    Sterke punten
    Goede communicatie
    Heldere afspraken
    Meedenkend
    Ontzorgend

    Tast maar diep in je portemonnee

    Review over Barend Schilderwerken

    Dit jaar besloot ik om mijn appartement een opknapbeurt te geven door schilderwerk. Dat heb ik door dit bedrijf laten doen. De eigenaar kwam de woning bekijken en heeft op dat moment niks gezegd over mijn zwaar verkleurde kozijnen en paars geschilderde deuren. Ik had namelijk een mintgroene kleur uitgekozen. Uiteindelijk maakte hij een offerte op basis van enkel verven van muren en plafonds. Tevens zou hij meehelpen met het sjouwen van de zware spullen. Vervolgens heb ik de orderbevestiging geaccepteerd en daarna hoorde ik een hele tijd niks van hem. Toen maar een mail gestuurd met de vraag wanneer ze dachten te beginnen, waarop hij mailde te willen beginnen in de week dat mijn moeder geopereerd zou worden, terwijl ik hem bij acceptatie van de offerte al nadrukkelijk had meegedeeld niet in die week te willen beginnen met verven omdat ik dan mijn handen vol zou hebben aan mijn moeder. Toen ik antwoordde op de mail dat hij niet op de dag dat mijn moeder werd geopereerd mocht beginnen reageerde hij geïrriteerd en vroeg mij nota bene waarom ik dit niet eerder had gemeld en dat ZIJN planning nu in de war dreigde te geraken. Dit nadat ik het dus nadrukkelijk had meegedeeld en nadat hij, na acceptatie van de offerte, wekenlang niks van zich had laten horen en toen opeens, nadat ik hem mailde om te vragen wanneer ze zouden beginnen, opeens op de dag van de operatie van mijn moeder wilde beginnen. De communicatie met de eignaar verloopt, zo is mijn ervaring, niet goed, moeizaam, continu zijn er misverstanden en hij luistert niet goed. Uiteindelijk zijn ze begonnen en het schilderwerk is op zich goed, maar al vrij snel zag ik dus het enorme kleurverschil met de kozijnen en deuren. Ik vroeg hem dit mee te nemen, waarop hij weer met een nieuwe offerte zou komen dat erop zou neerkomen dat ik naast de 1741 euro die ik al moest betalen nog maar een keer 1750 euro extra neer moest tellen. Dat heb ik geweigerd. Tijdens het schilderen haalde zijn werknemer alles wat vastzat (lampen, kapstok etc) van de wanden en bevestigde dat daarna ook weer zelf. De gordijn rails in de woonkamer had hij er ook afgehaald en zei tegen mij dat hij ze weer zou bevestigen, aangezien ik geen gereedschap heb (geen boormachine etc). Daarop ben ik direct een nieuwe gordijn rail gaan kopen bij Praxis en heb het aan hem gegeven. Hij had de rails neergelegd in de woonkamer ter ophanging. Op de dag dat hij klaar was met verven, ben ik een kijkje gaan nemen. Ik kreeg geen app, sms of telefoon van de werknemer of van de eigenaar met de mededeling dat ze klaar waren met verven. Ik trof mijn huissleutels thuis aan op een kastje en dat was het. En zo zag ik dus ook dat de gordijn rails niet bevestigd waren. Daarop heb ik zijn werknemer gesmst met de vraag of hij dat nog wil doen; geen reactie. De eigenaar belde me de dag erna op met de mededeling dat zijn werknemer dit nooit zo gezegd zou hebben naar mij toe en dat als ik wilde dat het alsnog opgehangen zou worden dat ik maar extra moest betalen. Na alles wat er ondertussen gebeurd was, zakte mijn broek hier echt vanaf. Meneer wilde nog meer geld, voor iets waarvan zijn werknemer mij dus had toegezegd te doen en wat een karweitje is van een paar minuten. Weer meer geld aftroggelen. Ik ben daar niet in meegegaan en heb hem duidelijk aangegeven dat ik dit echt een rare gang van zaken vind, dat het onbeleefd is om dit zo naar de klant te doen. Wederom een slechte manier van communiceren en niet prettig. Je houdt er een nare smaak aan over en beleef deze zaak daarom ook niet aan. Ik ga iemand anders inschakelen voor mijn deuren en kozijnen en gun deze mensen niet om dit bij mij thuis te doen.

    Sterke punten
    Schilderwerk is op zich goed, maar de eigenaar kwam niet eens een laatste check met mij, de klant, doen om te zien of ik het wel goed vind en of ik nog op-of aanmerkingen had. De sleutels lagen op de laatste dag op mijn kastje in de gang. Ik zag hier en daar wel verfklodders, waar het dus nogal slordig is afgewerkt en de leidingen werden pas meegenomen nadat ik er nadrukkelijk om vroeg.

    Zwakke punten
    Schilderwerk was op een aantal punten niet goed, leidingen werden pas gedaan nadat ik er nadrukkelijk om vroeg (weinig initiatief om met je mee te denken), slechte communicatie, willen steeds meer geld van je (zelfs voor het ophangen van gordijn rails die ze er zelf hebben afgehaald), op de laatste dag was er niemand om met mij, de klant/eigenaar van de woning, alle puntjes netjes met mij door te nemen om te zien of ik het wel goed vond en naar mijn wensen was geschied. Er was niemand en dit vond ik behoorlijk bizar en een rare manier van werken. De eigenaar hoort alles met je door te nemen of het naar je wensen is geschied. Voor het overige verwijs ik naar bovenstaande verhaal dat voor zich spreekt. De werknemer heeft een potje staan liegen en de klant, ik dus, was daar de dupe van. Tevens werken ze niet allebei tegelijk, waardoor het ook niet erg opschoot (ik heb een kleine woning dus ze hadden in twee dagen klaar kunnen zijn als ze met zijn tweeën hadden gewerkt). Voorts trof ik de woning in een grote puinhoop aan (geen laken op de vloer gelegd, laminaat zat onder de verf en mijn vloerkleed in de woonkamer was helemaal vies en was ook niet afgedekt). Apparatuur is niet afgedekt met plastic of iets dergelijks.

    Een 1 is eigenlijk nog een te hoog cijfer

    Review over Schildersbedrijf Klaverblad BV

    Ze zijn vier keer geweest voor 1 muur. Die net nieuw gesausd was, superglad, maar er was stucwerk los gegaan bij de trapleuning. De eerste keer zaten er bubbels in van de rollers. De tweede keer werd met de blokkwast gedaan. De man zei geen idee te hebben hoe het zo glad gedaan was in eerste instantie. Het was om te huilen, wat een strepen en haren. De keer daarna kwamen ze met twee man. Er moest voor gesmeekt worden voor ze terug wilden komen, en ze vroegen de schade expert hoe ze het moesten doen. Alle schuurwerk is blijven liggen, plamuur zat in de nieuwe vloerbedekking vet en verf vlekken op de nieuwe vloer. Een paar uur werk gehad om de boel enigszins schoon te krijgen. En dit keer dekte het niet. De vierde keer vonden ze het niet nodig om af te plakken en is iedere plint en muur naast de betreffende muur geraakt. Ze wassen hun handen ook niet na het toilet bezoek, dus je kunt je hele huis ontsmetten en poetsen als klaverblad geweest is. Toen ze weg reden vonden ze het nodig om onbeschofte gebaren te maken.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onhygiënische medewerkers
    Plakken niets af, dus alles komt onder verf vet plamuur en stof te zitten.

    Schade

    Review over Schildersbedrijf van der Maar

    Van der Maar schildert het pand van de buren en richt schade aan naastgelegen (monumentaal) pand aan. Weigert aansprakelijkheid te aanvaarden of deugdelijk te herstellen.
    Past in het algehele beeld van onachtzaamheid jegens andermans spullen. Al met al niet de zorgvuldigheid en integriteit die je van een schilder zou willen.